Dizajnerë japonez kanë ide kreative se si fëmijët duhet t'i mësojnë ngjyrat

 
E kaltra, rozja, e kuqja dhe e gjelbra, të gjitha ngjyrat kanë emra specifik, por dy dizajnerë nga Japonia kanë për qëllim ta ndryshojnë mënyrën se si fëmijët i mësojnë ngjyrat.

segry5

Japonezët kreativ të njohur si „Ima Moteki“ shpikën shpikjen e quajtur „Nameless Paints“ që bukvalisht e ndërrojnë mënyrën se si fëmijët komunikojnë dhe se si i shohin ngjyrat në moshën e hershme.

Në vend të vjollcë ose kuq, në paketimin e ngjyrave është i shkruar barazimi i dy ngjyrave me të cilat fitohet kjo ngjyrë. Dizajnerët mendojnë që emrat tradicional të ngjyrave shkaktojnë problem tek fëmijët. Imai spjegon, Duke mos u dhënë emra të ngjyrave, duam ta zgjerojmë definicionin e ngjyrave, dhe nuancat e ndryshme që mund të krijohen me përzierjen e tyre.

dsgryyh

Në përgjithësi, i mësojmë emrat e ngjyrave kryesore, dhe pastaj mësojmë se cilat ngjyra i përziejmë për të fituar ngjyra tjera. Kjo metodë nuk ka sukses dhe shumica e fëmijëve nuk dinë të tregojnë se cila ngjyrë me cilën përzihet. Këto tempera u ndihmojnë njerëzve, duke i mësuar fëmijët si duhet.

ddfrgt
 
Data e shpalljes 18.10.2015 në kategorinë Kultura
Përgatiti: Arbina / Teksti nuk është i lektoruar:
 
 

Lajme të ngajshme nga Fakultetet.al

Lajme të rekomanduara nga Facebook