Libri për fëmijë që u shpall për fushatë reklame këtë vit

 
Një libër për fëmijë në Australi, që paraqet një lloj testi të fëmijëve, është shpallur në fushatën më efektive të marketingut në botë.



Agjencia Australiane e marketingut "Saatchi & Saatchi" pas librit "Penny Pirate", e cila ka lloj të testeve që duken si imazhe në faqet e librit. Libri u krijua për kompaninë OPSM, e cila merret me optometri.

"Warc 100" fushata vjetore e marketingut që të provuar efektivitetin e reklamave të shpallura gjatë aplikimit të librit dhe fushatave më të mira për vitin 2016 në drejtim të performancës së saj në vitin 2015.

Libri dhe zbatimi i njejtë, e cila është në dispozicion "free" ka më shumë teste për llojin që lejonë prindërve të dallojnë ndonjë problem të mundshëm në sy të fëmijëve, përderisa ata lexojnë historinë. Libri mund të dallojë tre nga problemet më të zakonshme të syve tek fëmijët: reduktuar distancën e vizionit, përzierjen e ngjyrave dhe perceptimin e thellësisë.

Libri u botua në qershor të vitit 2014 dhe u krijua në bashkëpunim me Illustratorin dhe autorin Kevin të departmentit të shkencave në Universitetin e Melburnit Valdron. Që atëherë, më shumë se 126,000 prindër e kanë blerë librin.

 
Data e shpalljes 06.03.2016 në kategorinë Kultura
Përgatiti: Sermijeta / Teksti nuk është i lektoruar:
 
 

Lajme të ngajshme nga Fakultetet.al

Lajme të rekomanduara nga Facebook