Me reklamë false për festa deri tek oferta për punë

 
Jo më kot thotë se duhet të kemi guximin për të lënë një përshtypje të mirë. Një shembull është 18-vjeçari Nick Jablonka cili bëri reklamat e rreme të Krishtlindjeve dhe i quajti Snowglobe.



Reklama zgjat 85 sekonda dhe tregon fjolla bore duke qëndruar në topat e Krishtlindjeve dhe ëndrrat që ato të bisedojnë me miqtë e tyre, "të lirë". Ajo u botua si një produkt i kompanisë John Lewis dhe u bë shumë e popullarizuar në mesin e përdoruesve të rrjeteve sociale.

Të punësuarit në kompani, në komente kanë shkruar që reklama duhet të blihet edhe pse jo nga studio e tyre të prodhimit, dhe duhet të ofrohet një punë për gjeniun e rri. Kjo ide menjëherë u zbatua dhe Nick mori një ofertë pune.

 
Data e shpalljes 05.12.2016 në kategorinë Arsim
Përgatiti: Sermijeta / Teksti nuk është i lektoruar:
Tags:
 
 

Lajme të rekomanduara nga Facebook